OPĆI UVJETI internetske trgovine OZONE.HR
I. PREDMET
Članak. 1. Ovi opći uvjeti i odredbe imaju za cilj regulirati odnose između Ozonе Entertainment AD, OIB 205823722, sa sjedištem i poslovnom adresom: Bugarska, Sofija, Bul. "Carigradsko šose" 115G, kat 3, "Megapark poslovni centar", ured Ozone.bg, u daljnjem tekstu PRUŽATELJ i kupca, u daljnjem tekstu KORISNIK I/ILI POTROŠAČ, platforme za internetsku trgovinu OZONE.HR, u daljnjem tekstu “OZONE.HR”.
II. PODACI O PRUŽATELJU
Članak. 2. Podaci sukladno Zakonu o elektroničkoj trgovini i Zakonu o zaštiti potrošača:
1. Naziv Pružatelja: Ozone Entertainment AD
2. Sjedište i poslovna adresa: Bugarska, Sofija, Bul. "Carigradsko šose" 115G, kat 3, "Megapark poslovni centar", ured Ozone.bg
3. Adresa za obavljanje djelatnosti i adresa za podnošenje reklamacija potrošača: Bugarska, Sofija, Bul. "Carigradsko šose" 115G, kat 3, "Megapark poslovni centar", ured Ozone.bg
4. Podaci za korespondenciju: Bugarska, Sofija, Bul. "Carigradsko šose" 115G, kat 3, "Megapark poslovni centar", ured Ozone.bg, telefon 0700 20 696
5. Upis u javne registre: OIB 205823722, Broj voditelja obrade osobnih podataka: № 287169
6. Nadzorna tijela:
(1) Povjerenstvo za zaštitu osobnih podataka
Adresa: Sofija, Ul. prof. Cvetana Lazarova br. 2,
tel.: (02) 940 20 46
faks: (02) 940 36 40
Elektronička pošta: [email protected], [email protected]
Web stranica: www.cpdp.bg.
(2) Povjerenstvo za zaštitu potrošača
Adresa: Sofija 1000, trg Slavejkov br. 4A, 3., 4. i 6. kat,
tel.: 02/980 25 24
faks: 02/988 42 18
Dežurni telefon: 0700 111 22
Web stranica:www.kzp.bg
7. Registracija prema Zakonu o porezu na dodanu vrijednost br. BG 205823722
III. KARAKTERISTIKE PLATFORME
Članak. 3. OZONE.HR je platforma za internetsku trgovinu, dostupna na Internet adresi HTTP://WWW.OZONE.HR, putem koje Korisnici imaju mogućnost sklapanja ugovora o kupoprodaji i isporuci robe koju Pružatelj nudi na platformi, uključujući sljedeće:
1. Registriranje i izradu profila za pregled internetske trgovine Pružatelja i korištenje dodatnih usluga za pružanje informacija;
2. Pregled robe, njezinih karakteristika, cijene i uvjeta isporuke;
3. Sklapanje ugovora s Pružateljem o kupoprodaji i isporuci robe ponuđene na platformi OZONE.HR;
4. Izvršavanje svih plaćanja u svezi sa zaključenim ugovorima, uklj. elektroničkim sredstvima plaćanja.
5. Primanje informacija o novoj robi koju Pružatelj nudi na platformi OZONE.HR;
6. Davanje elektroničkih izjava u vezi sa sklapanjem ili izvršenjem ugovora s Pružateljem na platformi OZONE.HR putem sučelja internetske stranice OZONE.HR, koja je dostupna na internetu;
7. Obaviještenost o pravima koja proizlaze iz zakona, uglavnom putem sučelja platforme OZONE.HR na internetu;
8. Ostvarivanje prava na odustanak, gdje je to primjenjivo, prema Zakonu o zaštiti potrošača.
Članak 4. Pružatelj u platformi OZONE.HR organizira isporuku robe i jamči prava Korisnika, predviđena zakonom, u okviru dobre vjere, kriterija i uvjeta usvojenih u praksi, potrošačkom ili trgovačkom pravu.
Članak 5. (1) Korisnici s Pružateljem na platformi OZONE.HR sklapaju ugovor o kupoprodaji robe, na adresi HTTP://WWW.OZONE.HR. Ugovor se sklapa na bugarskom jeziku i pohranjuje se u bazi podataka Pružatelja na platformi.
(2) Sukladno ugovoru o kupoprodaji robe, sklopljenim s Korisnicima, Pružatelj na platformi OZONE.HR dužan je organizirati dostavu i prijenos vlasništva nad robama koje je Korisnik naveo putem sučelja na platformi. Korisnici imaju pravo ispraviti pogreške u unosu podataka najkasnije do slanja izjave o sklapanju ugovora Dobavljaču u platformi OZONE.BG.
(3) Korisnici plaćaju Pružatelju platforme OZONE.HR naknadu za isporučenu robu pod uvjetima definiranim na platformi OZONE.HR i ovim općim uvjetima. Naknada je u visini cijene objavljene na platformi OZONE.HR. U slučaju tehničke greške u cijeni, Pružatelj odmah obavještava Korisnika o ispravnoj cijeni proizvoda i ima pravo odbiti narudžbu zbog netočnog ispisivanja njezine stvarne cijene.
(4) Za narudžbu nekog od proizvoda na platformi OZONE.HR Korisnik mora uplatiti akontaciju u iznosu koji odredi Pružatelj. U slučaju da proizvod spada u okvire prethodne rečenice, Korisnik će o tome biti obaviješten prije naručivanja predmetnog proizvoda, putem informativnog natpisa na stranici proizvoda na platformi OZONE.HR
Članak 6. (1) Korisnik i Pružatelj na platformi OZONE.HR su suglasni da se sve njihove izjave u svezi sklapanja i izvršenja ugovora o kupoprodaji mogu davati elektroničkim putem i putem elektroničkih izjava u smislu Zakona o elektroničkom dokumentu i elektroničkom potpisu i članka 11. Zakona o elektroničkoj trgovini.
(2) Pretpostavlja se da elektroničke izjave Korisnika internetske stranice daju osobe navedene u podacima koje je Korisnik dao prilikom registracije, ako je Korisnik unio odgovarajuće ime i lozinku za pristup.
IV. REGISTRACIJA ZA KORIŠTENJE OZONE.HR
Članak 7. (1 ) Za korištenje OZONE.HR-a za sklapanje ugovora o kupoprodaji robe, Korisnik mora unijeti odabrano ime i lozinku za daljinski pristup ili se identificirati putem svog Facebook ili Google računa, čime se smatra da je prihvatio ove Opće uvjete. Prihvaćanje ovih općih uvjeta vrši se nakon finaliziranja svake narudžbe od strane Korisnika.
(2) Ime i zaporku za daljinski pristup određuje Korisnik online registriranjem na internetskoj stranici Pružatelja na platformi OZONE.HR, prema proceduri navedenoj u njoj. Korisnici imaju mogućnost narudžbe za dostavu robe i putem profila sa društvenim mrežama Facebook i Google.
(3) Popunjavanjem svojih podataka u potrošačkoj košarici i pritiskom na gumb "Završite narudžbu", Korisnik izjavljuje da je upoznat s ovim općim uvjetima, da je suglasan s njihovim sadržajem te se obvezuje da će ih se bezuvjetno pridržavati.
(4) Pružatelj potvrđuje narudžbu napravljenu od strane Korisnika putem e-maila. Izrađuje se račun Korisnika i između njega i Pružatelja nastaje ugovorni odnos.
(5) Prilikom registracije ili narudžbe Korisnik je obvezan pružiti točne i ažurne podatke. Korisnik je obvezan pravovremeno ažurirati podatke navedene u svojoj registraciji ili nalogu u slučaju promjene.
V. TEHNIČKI KORACI ZA ZAKLJUČIVANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA
Članak 8. (1) Korisnici uglavnom koriste sučelje stranice Pružatelja na platformi OZONE.HR za sklapanje kupoprodajnih ugovora za robu koju pružatelji nude na platformi OZONE.HR.
(2) U slučaju da Korisnik naruči robu bez registracije, isti prihvaća ove opće uvjete od trenutka finaliziranja narudžbe.
Članak 9. Korisnici sklapaju ugovor o kupoprodaji robe na platformi OZONE.HR prema sljedećoj proceduri:
(1) Prijava u sustav naručivanja na platformi OZONE.HR.
(2) Odabir jedne ili više roba koje Pružatelj nudi na platformi OZONE.HR i njihovo dodavanje na popis roba za kupnju.
(3) Pružanje potrebnih podataka za individualizaciju Korisnika kao ugovorne strane.
(4) Pružanje podataka za dostavu;
(5) Izbor načina i vremena plaćanja cijene.
(6) Potvrda narudžbe;
VI. SADRŽAJ UGOVORA
Članak 10. (1) Pružatelj i Korisnici sklapaju zasebne ugovore o kupoprodaji robe koju su naručili Korisnici, bez obzira na to što su odabrani jednom elektroničkom izjavom i s jedne liste robe za kupnju.
(2) Pružatelj može organizirati zajedničku i istodobnu dostavu robe naručene zasebnim ugovorima o kupoprodaji.
(3) Prava Korisnika u vezi s isporučenom robom ostvaruju se zasebno za svaki kupoprodajni ugovor. Ostvarivanje prava u vezi s isporučenom robom ne utječe i nema učinak na kupoprodajni ugovor za druge robe. U slučaju da Korisnik ima svojstvo Potrošača sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ostvarivanje prava odustajanja od kupoprodajnog ugovora za određenu robu ne utječe na kupoprodajne ugovore za druge robe koje su dostavljene Potrošaču. Potrošači uživaju zakonsko jamstvo za usklađenost robe s kupoprodajnim ugovorom.
(4) U slučaju isporuke robe, koja se isporučuje promotivno zajedno s ostalom robom u setu, s prvenstvom se primjenjuju pravila dostave i povrata odgovarajućeg seta, kako je objavljeno u profilu robe u internetskoj trgovini.
Članak 11. Prilikom ostvarivanja prava iz ugovora o kupoprodaji, Korisnik je obvezan precizno i nedvosmisleno navesti ugovor i robu u pogledu koje ostvaruje prava.
Članak 12. (1) Korisnik može platiti cijenu za pojedinačne kupoprodajne ugovore odjednom prilikom narudžbe robe ili njezine isporuke.
(2) U slučaju robe koja se isporučuje promotivno zajedno s ostalom robom u setu, cijena za set se odnosi samo u cijelosti i neodvojiva je za pojedinačnu robu u setu.
(3) U slučaju da Pružatelj prihvati povrat jednog proizvoda iz seta pod st. 2, Korisnik ima pravo na povrat novca za vraćenu robu iz kompleta, koji je proporcionalan omjeru između cijena robe iz kompleta u internetskoj trgovini Pružatelja kada se ne nudi u postavljeni jedno s drugim.
VII. POSEBNE KLAUZULE KOJE SE ODNOSE NA OSOBE KOJE IMAJU STATUS POTROŠAČA U SMISLU ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA I ZAKON O PRUŽANJU DIGITALNIH SADRŽAJA I DIGITALNIH USLUGA I O PRODAJI ROBE
Članak 13. Pravila ovog odjeljka VII ovih općih uvjeta odnose se samo na Korisnike za koje se prema podacima navedenim za sklapanje kupoprodajnog ugovora ili registraciju u OZONE.HR može zaključiti da su potrošači u smislu Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o elektroničkoj trgovini, Zakon o pružanju digitalnih sadržaja i digitalnih usluga i о prodaji robe i/ili Direktive 2011/83/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. listopada 2011.
Članak 14. (1) Glavne karakteristike robe koju Pružatelj nudi na platformi OZONE.HR definirane su u profilu svakog proizvoda na platformi OZONE.HR.
(2) Cijenu robe zajedno sa svim porezima i pristojbama određuje Pružatelj na platformi OZONE.HR u profilu svakog proizvoda na platformi OZONE.HR.
(3) Vrijednost troškova poštarine ili prijevoza koji nisu uključeni u cijenu robe utvrđuje Pružatelj na platformi OZONE.HR, a daje se kao informacija Korisnicima prilikom odabira robe za sklapanje kupoprodajnog ugovora te prije finaliziranja narudžbe.
U slučaju da Korisnik više puta ne preuzme poslanu robu, Pružatelj zadržava pravo:
- naplatiti troškove prijevoza za Korisnika za svaku sljedeću narudžbu;
- ne odobriti pravo na otkazivanje kupljene robe u razdoblju dužem od 14 dana;
- ne davati poklone uz sljedeće narudžbe Korisnika;
- odbiti "Zaštitu cijena", u slučaju da se Korisnik poziva na nju.
(4) Načini plaćanja, dostave i izvršenja ugovora definirani su ovim općim uvjetima i informacijama koje se Korisniku pružaju putem mehanizama na platformi OZONE.HR.
(5) Informacije koje se pružaju Korisnicima sukladno ovom članku aktualne su u trenutku njihove vizualizacije na platformi OZONE.HR prije sklapanja kupoprodajnog ugovora.
(6) Korisnici su suglasni da se sve informacije propisane Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o pružanju digitalnih sadržaja i digitalnih usluga i prodaji robe, mogu pružati putem sučelja platforme OZONE.HR ili e-mailom.
Članak 15. (1) Korisnik je suglasan da pružatelji na platformi OZONE.HR imaju pravo prihvatiti predujam za ugovore o kupoprodaji robe i njezinoj dostavi koji su sklopljeni sa potrošačima.
(2) Potrošač neovisno bira hoće li Pružatelju na platformi OZONE.HR platiti cijenu dostave robe prije ili u trenutku njezine dostave.
(3) U slučaju da je vrijednost narudžbe Potrošača jednaka ili premašuje iznos od 5000 EUR, plaćanje se vrši isključivo prijenosom ili pologom na račun Pružatelja.
Članak 16. (1) Potrošač ima pravo, bez plaćanja naknade ili kazne i bez navođenja razloga, odustati od ugovora u roku od 30 dana od dana prihvaćanja robe od strane Pružatelja putem jedinstvenog obrasca za odustajanje dostupnog na internetskoj stranici Pružatelja na platformi OZONE.HR, na adresi https://www.OZONE.HR/terms/ u Prilogu br. 1 ovih općih uvjeta ili putem modula postavljenog na internetskoj stranici Pružatelja. Informacije o ostvarivanju prava odustajanja dostupne su na https://www.OZONE.HR/terms/ u Prilogu br. 2 ovih općih uvjeta.
(2) Pravo odustajanja iz stavka 1. ne primjenjuje se u sljedećim slučajevima:
- za pružanje usluga nakon što je usluga u potpunosti izvršena, ukoliko je izvršavanje započelo uz prethodnu izričitu suglasnost Potrošača i njegovu potvrdu da zna da će izgubiti svoje pravo odustajanja kada trgovac u potpunosti izvrši ugovor;
- za isporuku roba ili usluga čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu koje su izvan kontrole trgovca i koje se mogu pojaviti za vrijeme roka za ostvarivanje prava odustajanja;
- za isporuku robe rađene prema specifikacijama Potrošača ili koja je očito prilagođena Potrošaču;
- za isporuku robe koja se po svojoj prirodi pokvarljiva ili ima kratak rok trajanja;
- za isporuku originalno zatvorene robe koja je otvorena nakon isporuke i nije pogodna za povrat zbog higijene ili zaštite zdravlja (kao što su slušalice tipa “čepići za uši”, odjeća, proizvodi za bebe, epilatori, brijači, četkice za zube, četke za kosu, medicinski proizvodi koji dolaze u dodir s ljudskim tijelom, uklj. stetoskope i maske za inhalaciju itd.);
- za isporuku robe koja je nakon isporuke i koja je zbog svoje naravi pomiješana s drugom robom od koje se ne može odvojiti;
- za isporuku originalno zatvorenih audio ili video zapisa ili originalno zatvorenog računalnog softvera koji su otvoreni nakon isporuke, uključujući aktivacijske kodove za licence softvera, značajke softvera ili virtualna sredstva plaćanja. Izvršenje ugovora o isporuci originalno zatvorenih audio ili video zapisa ili originalno zatvorenog računalnog softvera (uključujući kodove za sadržaj i digitalni sadržaj koji se ne nalazi na trajnim medijima), koji su otvoreni nakon isporuke, počinje od trenutka otvaranja i Potrošač gubi svoje pravo odustajanja, izričito pristajući na to.
- za nabavu novina, periodičnih izdanja ili časopisa, s izuzetkom ugovora o pretplati za isporuku takvih publikacija;
- za isporuke digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na trajnom mediju ako je izvršavanje započelo uz izričiti pristanak Potrošača i njegovu potvrdu da time gubi pravo odustajanja.
-
parfemi, kreme i druga kozmetička roba u rinfuzi koja je nakon isporuke otpečaćena:
(3) Kada Pružatelj na platformi OZONE.HR nije ispunio svoje obveze pružanja informacija propisanih Zakonom o zaštiti potrošača, Potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od jedne godine i 14 dana od dana primitka robe. Kada su informacije pružene Potrošaču u roku za odustajanje, isti počinje teći od dana njihovog pružanja. Potrošač ima pravo poslati izjavu o odustajanju iz ovog članka izravno Pružatelju putem jedinstvenog obrasca za odustajanje koji je dostupan na internetskoj stranici Pružatelja na platformi OZONE.HR na adresi Prilog br. 1 ovih općih uvjeta.
(4) Kada je Korisnik ostvario svoje pravo na raskid ugovora na daljinu ili ugovora izvan prodajnog mjesta, Pružatelj će izvršiti povrat cjelokupnog iznosa kojeg je zaprimio od Potrošača bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je obaviješten o odluci Potrošača da odustane od ugovora i u slučaju da je već zaprimio natrag robu koja je predmet ugovora. Pružatelj će izvršiti povrat zaprimljenog iznosa bankovnim prijenosom, osim ako je Potrošač izričito izrazio želju upotrijebiti drugo sredstvo plaćanja, a ova se rečenica primjenjuje ako se pravo odustajanja ostvari u roku od 14 dana od dana primitka robe, a roba je vraćena Pružatelju u roku od 14 dana. U slučaju, da se pravo osutajanja ostvaruje nakon 14. dana od dana primitka robe i/ili se roba šalje natrag Pružatelju nakon 14. dana od dana njezinog primitka od strane Potrošača, do 30. dana od dana njezinog primitka, iznosi plaćeni za robu vraćaju se samo u obliku bonusa u osobnom profilu Korisnika na internetskoj stranici Pružatelja ili izdavanjem poklon bona na ime Potrošača. U slučaju da Potrošač želi da povrat iznosa za pravo odustajanja od Ugovora, koje je ostvareno u roku od 14 dana od dana primitka robe, bude izvršen poštanskom uputnicom/prijenosom novca, naknada za uslugu koju naplaćuje odnosni kurirski/poštanski operater naplaćuje se na teret Potrošača, a istu određuje kurir/poštanski operater. Pružatelj ne može utjecati na ovu naknadu, ne određuje je i nema nikakve koristi od iste. U slučaju da se roba od čijeg je ugovora Potrošač odustao u roku od 14 dana od dana primitka robe plaća karticom, povrat uplaćenog iznosa vrši se samo na istu karticu kojom je plaćen.
(5) Prilikom ostvarivanja prava odustajanja, troškove povrata isporučene robe snosit Potrošača temeljem članka 55., stavka 2. ZZP-a. Pružatelj nije dužan nadoknaditi dodatne troškove prvobitne isporuke robe, kada je Potrošač izričito odabrao način dostave robe, različit od besplatne standardne dostave koju nudi Pružatelj.
(6) Korisnik se obvezuje robu primljenu od Pružatelja pohraniti na platformu te osigurati očuvanje njezine kvalitete i sigurnosti tijekom razdoblja iz stavka 1.
(7) Potrošač može ostvariti svoje pravo na odustajanje od ugovora s Pružateljem slanjem pisane izjave Pružatelju putem standardnog obrasca za odustajanje koji je dostupan na adresi https://www.OZONE.HR/terms/ na platformi OZONE.HR u Prilogu br. 1 ovih općih uvjeta ili putem modula na internetskoj stranici Pružatelja. Robu treba poslati bez pouzeća, na adresu Pružatelja i to poštanski broj 2109, selo Gara Elin Pelin, Industrijska ulica br. 8. Robu poslanu uz uslugu "plaćanje pouzećem" Pružatelj neće prihvatiti.
(8) Kada Pružatelj na platformi OZONE.HR nije ponudio da sam preuzme robu, može zadražati plaćanje iznosa Potrošaču dok ne primi vraćenu robu ili dok Potrošač ne pruži dokaz da je robu poslao natrag, ovisno o tome što je ranije.
(9) U slučaju isporuke robe koja se promotivno isporučuje zajedno s ostalom robom u kompletu (tzv. bundle robe), prilikom ostvarivanja prava na odustajanje Potrošač prema ovom članku i zahtjevima Zakona o zaštiti potrošača, Potrošaču se vraća odgovarajući umanjeni iznos pojedinačne cijene robe uzimajući u obzir omjer cijena robe u internetskoj trgovini kada se ne kupuju zajedno (tj. omjer između cijena robe koje nisu snižene).
(10) Bez obzira na gore navedene hipoteze, Potrošač se obvezuje vratiti robu u očuvanom stanju. Očuvanio stanje znači stanje koje omogućuje naknadnu prodaju robe kao nove. Raspakiranje robe ne smije dovesti do očitog narušavanja očuvanog stanja robe. U slučaju oštećenja očuvanog stanja robe, Pružatelj ima pravo prema svom nahođenju odbiti prihvaćanje odustajanja od ugovora ili naplatiti Potrošaču troškove povrata robe u očuvano stanje. Prema članku 55., stavku 4. ZZP -a, Potrošač je odgovoran za umanjenu vrijednost robe uzrokovanu njezinim isprobavanjem, različitim od onog koje je neophodno za utvrđivanje njezine prirode, karakteristika i ispravnog funkcioniranja.
(11) U slučaju ostvarivanja prava odustajanja prema ovom članku, smatra se da je Potrošač ostvario i pravo odustajanja u odnosu na bonus sadržaj koji pripada proizvodu.
(12) Pravo odustajanja vrijedi i za knjige, samo ako na knjizi nema tragova korištenja i ona je u očuvanom stanju, a ako je knjiga umotana u foliju – pakiranje nije otvoreno. Izvršenje ugovora pri kunji knjige počinje od trenutka otvaranja, u kojem Potrošač gubi pravo odustajanja, a Potrošač se izričito slaže s tim.
(13) Prilikom povrata robe, Potrošač se obvezuje vratiti je zajedno s cijelim zaprimljenim kompletom, kao i svim popratnim dokumentima – fiskalnim računom, fakturom, primopredajnim protokolom, jamstvenim listom (ako postoji).
(14) Prilikom povrata robe, Potrošač se obvezuje vratiti sve darove koje je primio uz naručenu robu, u slučaju da ih je Pružatelj poslao.
(15) U slučaju kupnje od strane pravne osobe primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima i ugovorima koje odstupaju od ovih Općih uvjeta poslovanja.
VIII. IZVRŠENJE UGOVORA
Članak 17. (1) Rok isporuke robe utvrđuje se za svaki proizvod posebno prilikom sklapanja ugovora s Potrošačem putem internetske stranice Pružatelja na platformi OZONE.HR. Za svaki pojedini proizvod Potrošač je neposredno prije finalizacije narudžbe na platformi OZONE.HR obaviješten koliko će dana biti potrebno za isporuku. Broj potrebnih dana za isporuku koji je naveden na platformi OZONE.HR je okviran i Pružatelj za njih ne jamči, ali jamči da će učiniti sve što je u njegovoj moći da izvrši dostavu robe u navedenim danima.
(2) U slučaju da Potrošač i Pružatelj na platformi OZONE.HR nisu postavili rok isporuke, rok isporuke robe je 30 kalendarskih dana od dana nakon slanja narudžbe Potrošača Pružatelju putem internetske stranice Pružatelja na platformi OZONE.HR.
(3) Ukoliko Pružatelj na platformi OZONE.HR ne može izvršiti ugovor zbog činjenice da ne raspolaže naručenom robom, dužan je o tome obavijestiti Potrošača i vratiti mu uplaćene iznose. U tim slučajevima Pružatelj se ne može smatrati odgovornim ukoliko je obavijestio Potrošača o iscrpljenim količinama.
(4) Pružatelj može odbiti obraditi narudžbu kada postoje opravdane sumnje da narudžba nije vjerodostojna, uključujući da ne potiče od Potrošača opisanog u istoj ili kada je naručeni proizvod privremeno nedostupan zbog iscrpljenosti ili drugih tehničihe razloga, u kojem slučaju Pružatelj obavještava Potrošača elektroničkom poštom ili telefonom i vraća mu uplaćene iznose. Pružatelj može odbiti obraditi narudžbu čak i kada broj ili količina naručenih artikala premašuje njihovu uobičajenu potrošnju od strane kupca-potrošača u smislu ZZP-a i postoji razlog vjerovati da je narudžba napravljena radi preprodaje i da ne spada u opseg potrošačke kupoprodaje.
(5) U slučaju pružanja netočnih podataka od strane Potrošača, vezanih za adresu i telefon za dostavu ili ako Potrošač nije prisutan na adresi, kao i u slučaju nemogućnosti isporuke robe iz razloga na koje Pružatelj ne može utjecati, roba se vraća i ostaje u skladištu Pružatelja. U tom slučaju roba se ne čuva za Potrošača, osim ako je plaćena unaprijed. U slučaju kada je roba unaprijed plaćena, ista će se čuvati u razdoblju od 15 dana od dana njezina povrata, a nakon isteka tog roka i ako je Potrošač ne zatraži od Pružatelja, Pružatelj će izvršiti povrat primljene uplate, osim iznosa utrošenog na isporuku i skladištenje. U slučaju netočnih ili pogrešnih podataka koje je Potrošač naveo vazano za adresu dostave, pri čemu je roba poslana na pogrešnu adresu, troškove kurirske usluge za preusmjeravanje pošiljke snosit će Potrošač.
(6) U slučaju da roba nije isporučena Potrošaču u navedenom roku isporuke, Potrošač ne plaća nikakvu naknadu. Razlozi koji bi mogli odgoditi dostavu izvan broja dana navedenih na platformi OZONE.HR su: opterećenje i broj narudžbi za razdoblje iznad prosjeka i iznad uobičajenog za Pružatelja; greška u kuriskoj tvrtki, kao što su nepravodobna organizacija kurirske službe, prekomjerna opterećenost kurirskem službe, nepredvidivi tehnički i informacijski problemi s kurirskom službom ili meteorološki uvjeti koji onemogućuju rad kurirske službe; nepredvidljivi tehnički problemi u sustavima Pružatelja; greške u dobavljačima Pružatelja, kod kojih se potonji snabdijeva proizvodom; loši vremenski uvjeti i druge okolnosti više sile koje bi mogle ometati normalne organizacijske aktivnosti Pružatelja.
(7) U svim slučajevima Pružatelj jamči i obvezuje se isporučiti robu Potrošaču sa zakašnjenjem od najviše 15 radnih dana iznad predviđenih okvirnih dana dostave na platformi OZONE.HR.
(8) Za proizvode pojedinačne ili ukupne vrijednosti od 9.99 EUR ili manje, koji potpadaju pod program "Plus proizvodi" Pružatelj može odbiti prihvatiti narudžbu. U slučaju da proizvod ili proizvodi potpadaju pod program "Plus proizvodi", a njihova ukupna vrijednost je jednaka ili manja od 9.99 EUR u smislu prethodne rečenice, Potrošač će biti obaviješten putem poruke na platformi te će biti spriječen da izvrši narudžbu. Da bi izvršio narudžbu, Potrošač mora dodati proizvod ili proizvode ukupne vrijednosti od najmanje 9.99 EUR.
(9) U slučaju da do adrese dostave nema kolskog prilaza, dostava se vrši do mjesta koje dopušta ulica kao krajnja i najbliža točka adresi dostave.
Članak 18. Pružatelj na platformi OZONE.HR obvezuje se poštivati sve zahtjeve utvrđene bugarskim zakonodavstvom u pogledu označavanja, oglašavanja i prodaje dodataka prehrani.
Članak 19. Pružatelj obavještava Korisnika o troškovima prijevoza i kurirske službe neposredno prije finaliziranja narudžbe, a cijena dostave može varirati ovisno o proizvodu, načinu i adresi dostave koju odabere Korisnik. U slučaju dodatnog preusmjeravanja već izvršene narudžbe od strane Korisnika ili u slučaju potrebe ponovnog posjeta navedenoj adresi, Korisnik plaća cijenu dostave u iznosima utvrđenim prema tarifi dotične kurirske službe. Uvjeti besplatne dostave, ako su dostupni, ne primjenjuju se u slučaju da Korisnik zatraži posjet adresi u vrijeme ili rasponu dana koji sam odredi.
Članak 20. (1) Korisnik je dužan robu pregledati u trenutku dostave i preuzimanja od kurirske službe te ukoliko ne udovoljava zahtjevima ili ima vidljivih lomova i nedostataka, odbiti je primiti od strane kurirske službe i o tome odmah obavijestiti Pružatelja na platformi OZONE. HR.
(2) Ukoliko Korisnik ne odbije robu od kurirske službe i ne obavijesti Pružatelja na platformi OZONE.HR sukladno stavku 1, smatra se da je roba odobrena kao usklađena sa zahtjevima, osim za skrivene nedostatke.
(3) U slučaju da prilikom isporuke robe Korisnik želi od iste odustati i ne preuzeti je, snosit će troškove prijevoza u oba smjera.
Članak 21. Pružatelj će osigurati potrebni servis za robu u skladu s odredbama Odjeljka XIII. REKLAMACIJE.
Članak 22. Za slučajeve koji nisu uređeni u ovom odjeljku, primjenjuju se norme komercijalne prodaje definirane Zakonom o trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o pružanju digitalnih sadržaja i digitalnih usluga i prodaji robe.
IX. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Članak 23. (1) Pružatelj na platformi OZONE.HR poduzima mjere zaštite osobnih podataka Korisnika sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka.
(2) Iz razloga sigurnosti osobnih podataka Korisnika, Pružatelj na platformi OZONE.HR podatke će slati samo na e-mail adresu, koju su Korisnici naveli prilikom registracije.
(3) Pružatelj na platformi OZONE.HR ima pravo pohranjivati podatke u krajnji komunikacijski uređaj Korisnika, osim ako potonji izričito ne izrazi svoje neslaganje.
(4) Korisnik ili Potrošač suglasni su da Pružatelj na platformi OZONE.HR ima pravo u bilo kojem trenutku slati elektroničke poruke Korisniku ili Potrošaču, uključujući newsletter ili ponude za kupnju robe, sve dok postoji registracija Korisnika ili Potrošača u internetskoj trgovini Pružatelja na platformi OZONE.HR.
(5) Korisnik ili Potrošač suglasni su da Pružatelj na platformi OZONE.HR ima pravo prikupljati, pohranjivati i obrađivati podatke o ponašanju Korisnika ili Potrošača prilikom korištenju internetske trgovine Pružetelja na platformi OZONE.HR.
(6) Pružatelj niti u jednom trenutku ne pohranjuje podatke o kreditnim i/ili debitnim karticama koje je Korisnik koristio prilikom kupnje robe na OZONE.HR platformi. Korisnik ima mogućnost pohraniti podatke o kreditnoj i/ili debitnoj kartici/karticama koje je koristio prilikom kupnje robe na OZONE.HR platformi, pri čemu se podaci o tim kreditnim i/ili debitnim kartici/karticama ne pohranjuju kod Dobavljača, a pohranjuju se samo u sustavu bankarske institucije koja je izdala procesnu karticu. U slučaju spremanja kreditne i/ili debitne kartice/kartica, Korisnik treba koristiti 3D kod kada namjerava ponovno koristiti spremljenu karticu u svrhu kupnje na OZONE.HR platformi.
Članak 24. (1) U svakom trenutku Pružatelj na platformi OZONE.HR ima pravo zahtijevati od Korisnika da se identificira i potvrdi vjerodostojnost svake od okolnosti i osobnih podataka objavljenih prilikom registracije.
(2) U slučaju da je iz bilo kojeg razloga Korisnik zaboravio ili izgubio svoje ime i zaporku, Pružatelj na platformi OZONE.HR ima pravo primijeniti objavljeni „Postupak za izgubljena ili zaboravljena imena i zaporke“, dostupan na: https://www.OZONE.HR/customer/account/forgotpassword/
(3) U slučaju nepotpunosti u pogledu zaštite i obrade osobnih podataka Korisnika, detaljan opis dostupan je u Politici privatnosti na internetskoj stranici OZONE.HR, koja se nalazi na adresi https://www.OZONE.HR/confidentiality/
X. IZMJENE I DOPUNE I PRISTUP OPĆIM UVJETIMA
Članak 25. (1) Ove opće uvjete može mijenjati Pružatelj na platformi OZONE.HR, o čemu će potonji na odgovarajući način obavijestiti sve registrirane korisnike.
(2) Pružatelj na platformi OZONE.HR i Korisnik su suglasni da će svaka izmjena i dopuna ovih općih uvjeta imati učinak na Korisnika u jednom od sljedećih slučajeva:
A) nakon izričite obavijesti od strane Pružatelja na platformi OZONE.HR i ako Korisnik u roku od 14 dana ne izjavi da ih odbija; ili
B) nakon njihove objave na internetskoj stranici Pružatelja usluga na platformi OZONE.HR i ako Korisnik u roku od 14 dana od objave ne izjavi da ih odbija;
C) njihovim izričitim prihvaćanjem od strane Korisnika putem svog računa na internetskoj stranici Pružatelja usluga na platformi OZONE.HR.
(3) Korisnik je suglasan da će sve izjave Pružatelja usluga na platformi OZONE.HR, u vezi s promjenom ovih općih uvjeta, biti poslane na e-mail adresu koju je Korisnik naveo prilikom registracije. Korisnik je suglasan da e-mailovi poslani u skladu s ovim člankom ne moraju biti potpisani elektroničkim potpisom kako bi imali učinak na njega.
Članak 26. Pružatelj objavljuje ove opće uvjete na adresi https://www.OZONE.HR/terms/ zajedno sa svim izmjenama i dopunama istih.
XI. PRESTANAK
Članak 27. Ovi opći uvjeti i korisnički ugovor s Pružateljem usluge na platformi OZONE.HR prestaju u sljedećim slučajevima:
- u slučaju prestanka i proglašenja likvidacije ili proglašenja stečaja jedne od ugovornih strana;
- uz obostranu suglasnost stranaka u pisanom obliku;
- u slučaju objektivne nemogućnosti bilo koje od ugovornih strana da ispuni svoje obveze;
- u slučaju oduzimanja ili pečaćenja opreme od strane državnih tijela;
- u slučaju brisanja registracije Korisnika u platformi OZONE.HR. U tom slučaju, sklopljeni, a neizvršeni kupoprodajni ugovori ostaju na snazi i podliježu izvršenju;
Članak 28. Pružatelj ima pravo prema vlastitom nahođenju, bez slanja obavijesti i bez odgovarajuće naknade, raskinuti ugovor jednostrano, ako utvrdi da Korisnik koristi platformu OZONE.HR kršeći ove opće uvjete, zakonodavstvo u Republici Bugarskoj, općeprihvaćene moralne norme ili općeprihvaćena pravila i praksu internetske trgovine.
XII. ODGOVORNOST
Članak 29. Korisnik se obvezuje nadoknaditi i osloboditi odgovornosti pružatelje na platformi OZONE.HR i Pružatelja u slučaju tužbi i drugih zahtjeva trećih osoba (bile osnovane ili ne), za sve štete i troškove (uključujući odvjetničke i sudske troškove) ) koje proizlaze iz ili u vezi s (1) neizvršavanjem bilo koje od obveza iz ovog ugovora, (2) kršenjem autorskih, producentskih, prava na emitiranje ili drugih prava intelektualnog ili industrijskog vlasništva, (3) nezakonitim prijenosom na druge osobe prava dodijeljenih Korisniku za vrijeme trajanja i pod uvjetima ugovora i (4) lažnim izjavama o postojanju ili nepostojanju svojstva potrošača u smislu Zakona o zaštiti potrošača.
Članak 30. Pružatelj ne snosi odgovornost u slučaju više sile, nepredviđenih događaja, problema s internetom, tehničkih ili drugih objektivnih razloga, uključujući naredbe nadležnih državnih tijela.
Članak 31. (1) Pružatelj ne snosi odgovornost za štetu koju Korisnik prouzroči trećim osobama.
(2) Pružatelj ne snosi odgovornost za imovinsku ili neimovinsku štetu, izraženu u izgubljenoj dobiti ili pretrpljenoj šteti nanesenoj Korisniku u postupku korištenja ili nekorištenja OZONE.HR-a i sklapanja kupoprodajnih ugovora s Pružateljem.
(3) Pružatelj ne snosi odgovornost za vrijeme tijekom kojeg platforma nije bila dostupna zbog više sile.
(4) Pružatelj ne snosi odgovornost za štetu nastalu komentarima, mišljenjima i objavama pod proizvodima, vijestima i člancima na platformi OZONE.HR.
Članak 32. (1) Pružatelj ne snosi odgovornost u slučaju prevladavanja sigurnosnih mjera tehničke opreme i iz toga proizašlim gubitkom informacija, širenjem informacija, pristupom informacijama, ograničenjem pristupa informacijama i drugim sličnim posljedicama.
(2) Pružatelj ne snosi odgovornost u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora, pružanja pristupa informacijama, gubitka ili izmjene podataka koji su posljedica lažne identifikacije treće osobe koja se predstavlja kao Korisnik, ako se prema okolnostima može procijeniti da je ta osoba Korisnik.
XIII. REKLAMACIJE
Članak 33. (1) Potrošač ima pravo reklamacije, pri čemu prilikom predavanja iste cjelokupnu dokumentaciju (uključujući fiskalniračun/fakturu, primopredajni zapisnik, jamstveni list i sl.), kao i robu treba poslati na adresu Bugarska, Sofija, NPZ Iskar, ulica 5001 broj 5 do Odjela za reklamacije.
(2) Troškove prijevoza za slanje proizvoda na jamstveni servis snosi Ozone Entertainment, samo pod uvjetom da je proizvod poslan na adresu: Bugarska,Sofija, NPZ Iskar, ulica 5001 broj 5 do Odjela za reklamacije.
(3) U slučaju da se proizvod šalje na jamstveni servis na drugu adresu, različitu od one navedene u članki 33. (2) troškove prijevoza snosit će Korisnik.
(4) Jamstvo vrijedi samo za proizvodne nedostatke i odstupanja koji postoje tijekom isporuke robe i nastali tijekom normalnog rada na teritoriju Republike Bugarske. Jamstvo je nevažeće i kupac plaća trošak popravka (a usluga servisa može biti odbijena) u slučaju štete uzrokovane:
- Nepravilnom uporabom i/ili nepropisnim skladištenjem.
- Oštećenjem integriteta jamstvenih naljepnica.
- Identifikacijski broj proizvoda (IMEI broj), serijski broj ili datumski kod, ako postoji, uklonjen je, izbrisan, oštećen ili je na bilo koji način nečitak.
- Padom, udarom, primijenjenim pritiskom, prolivenom tekućinom.
- Pokušajem popravka od strane neovlaštenih osoba ili tvrtki.
- Korištenjem punjača, baterija i perifernih uređaja različitih od onih isporučenih u kompletu.
- Kvarovima na električnoj mreži, nepravilnim priključenjem na napajanje, ekstremnim uvjetima okoline ili brzom promjene tih uvjeta, elementarnim nepogodama i drugim okolnostima više sile.
(5) Dobavljač je odgovoran za svaku neusklađenost potrošačke robe s ugovorom o kupoprodaji, koja postoji prilikom isporuke robe i pojavi u roku od dvije godine nakon isporuke, prema odredbama čl. 31. Zakona o pružanju digitalnih sadržaja i digitalnih usluga i prodaji robe. Dobavljač je prema zakonskom jamstvu odgovoran osobama s kvalitetom potrošača, u smislu § 6. točke 6. Dodatnih odredbi Zakona o pružanju digitalnih sadržaja i digitalnih usluga i prodaji robe – svaka fizička osoba koja u vezi s ugovorima o pružanju digitalnog sadržaja i digitalnih usluga te ugovorima o prodaji robe djeluje izvan svoje komercijalne ili gospodarske djelatnosti, obrta ili struke ili u smislu §13. stavka 1. točke 1. Dodatnih odredbi Zakona o zaštiti potrošača - svaka fizička osoba koja stječe robu ili koristi usluge koje nisu namijenjene komercijalnoj ili profesionalnoj djelatnosti te svaka fizička osoba koja kao ugovorna strana u smislu Zakona o zaštiti potrošača djeluje izvan svoje komercijalne ili profesionalne djelatnosti.
(6) U slučaju reklamacije hardverskog proizvoda – prijenosno računalo, tvrdi disk, računalo, memorijska kartica i sl., Pružatelj ne snosi odgovornost za izgubljene podatke usljed izvršenog popravka. Korisnik se obvezuje prije podnošenja reklamacije sam napraviti kopiju svojih podataka pohranjenih u proizvodu koji je podnio za reklamaciju.
XIV. OSTALI UVJETI
Članak 34. (1) Korisnik i Pružatelj na platformi OZONE.HR dužni su međusobno štititi svoja prava i legitimne interese, kao i čuvati svoju poslovnu tajnu, koja je postala njihovo vlasništvo u procesu izvršenja ugovora i ovih općih uvjeta.
(2) Korisnik i Pružatelj obvezuju se da tijekom i nakon isteka ugovornog razdoblja neće javno objavljivati pisanu ili usmenu korespondenciju između njih. Objavljivanje korespondencije u tiskanim i elektroničkim medijima, internetskim forumima, osobnim ili javnim internetskim stranicama i sl. može se smatrati javnim.
Članak 35. U slučaju proturječnosti između ovih općih uvjeta i odredbi posebnog ugovora između Pružatelja na platformi OZONE.HR i Korisnika, prednost će imati odredbe posebnog ugovora.
Članak 36. Eventualna nevaljanost bilo koje od odredbi ovih općih uvjeta neće dovesti do nevaljanosti cijelog ugovora.
Članak 37. Na pitanja koja nisu riješena ovim ugovorom, a odnose se na izvršenje i tumačenje ovog ugovora, primjenjivat će se zakoni Republike Bugarske.
Članak 38. Ovi opći uvjeti stupaju na snagu za sve Korisnike dana 12.08.2015. god.
Članak 39. Promotivni kodovi za popuste pri kupnji proizvoda ne odnose se na robu koja je već snižena, na njih je primijenjen drugi popust ili imaju naljepnicu TOP CIJENA, osim promotivnih kodova, koji su izričito navedeni od strane Pružatelja i služe za dodatni popust.
Članak 40. Promotivni kodovi za popuste pri kupnji proizvoda ne odnose se na robu koju Korisnik želi kupiti na obroke/leasing rate, bez obzira na to je li dotični proizvod već snižen ili ne.
Prilog br. 1 – Standardni obrazac za ostvarivanje prava na odustajanje od ugovora
(ispunite i pošaljite ovaj obrazac samo ako želite odustati od ugovora) |
- Prima: Ozon Entertainment AD, OIB 205823722, sa sjedištem i poslovnom adresom: Bugarska, Sofija, Bul. "Carigradsko šose" 115G, kat 3, "Megapark poslovni centar", ured Ozone.bg: - Ja/mi* ovime Vas obavještavam/obavještavamo da odustajem/odustajemo od mojeg/našeg* kupoprodajnog ugovora o prodaji sljedeće robe* /pružanju sljedeće usluge* - Naručene dana* / primljene dana* - Ime i prezime potrošača - Adresa potrošača - Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru) - Datum -------------------------------------------------- - ---- * Nepotrebno precrtati. |
Prilog br. 2 – Podaci o ostvarivanju prava odustajanja
Informacija o ostvarivanju prava odustajanja od ugovora
Standardne upute za odustajanje:
I. Pravo na odustajanje od ugovora na daljinu ili izvan prodajnog objekta.
II. Imate pravo odustati od ovog ugovora, bez navođenja razloga, u roku od 30 dana.
III. Razdoblje za odustajanje je 30 dana od dana kada ste Vi ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju ste Vi naveli, ušli u posjed robe.
Kako biste ostvarili svoje pravo na odustajanje, morate nas obavijestiti o kontakt podacima navedenim na OZONE.HR i o svojoj odluci da odustanete od ugovora nedvosmislenom izjavom (npr. pismom poslanim poštom, faksom ili elektroničkom poštom).
Možete koristiti priloženi standardni obrazac za odustajanje, ali to nije obvezno. Također možete popuniti i poslati elektroničkim putem standardni obrazac za odustajanje ili drugu nedvosmislenu izjavu za odustajanje na našoj internetskoj stranici OZONE.HR. Ako koristite ovu opciju, odmah ćemo Vam poslati potvrdu primitka obavijesti o odustajanju na trajnom mediju (na primjer, elektroničkom poštom).
Kako bi se poštivalo razdoblje za odustanak, dovoljno je poslati obavijest o ostvarivanju prava na odustajanje prije isteka roka za odustajanje.
IV. Učinak odustajanja.
Ako odustanete od ovog ugovora, izvršit ćemo povrat svih uplata koje smo primili od Vas, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova povezanih s odabranim načinom dostave, a koji nije najjeftiniji standardni način dostave, koji mi nudimo), bez nepotrebnog odgađanja i u svakom slučaju najkasnije u roku od 30 dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci da odustanete od ovog ugovora. Povrat ćemo izvršiti prema uvjetima iz članka 16. ovih Općih uvjeta.
Imamo pravo odgoditi povrat novca sve dok ne primimo vraćenu robu natrag ili dok nam ne dostavite dokaz da ste robu poslali natarg, ovisno o tome što je ranije.
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Ne očekuje se da će troškovi bit veći od približnog iznosa za dostavu ili standardnu kurisku uslugu.
Vi snosite odgovornost za umanjenje vrijednosti robe uzrokovano njezinim isprobavanjem, različitim od onog koje je neophodno za utvrđivanje njezine prirode, karakteristika i ispravnog funkcioniranja.
Dodatne informacije o korisnicima mogu se pronaći na www.OZONE.HR
V. za isporuku originalno zatvorene robe koja je otvorena nakon isporuke i nije pogodna za povrat zbog higijene ili zaštite zdravlja (kao što su slušalice tipa “čepići za uši”, odjeća, proizvodi za bebe, epilatori, brijači, četkice za zube, četke za kosu medicinski proizvodi koji dolaze u dodir s ljudskim tijelom, uklj. stetoskope i maske za inhalaciju itd.)