Uvjeti jamstva i servis
Jamstvo na proizvod
Proizvodi iz ponude Ozone.hr imaju jamstvene uvjete sukladno važećoj zakonskoj regulativi i trgovinskim politikama proizvođača. Jamstveni rok je naveden na stranici proizvoda. Proizvod se može isporučiti s jamstvenim listom Ozone.hr ili ovlaštenog servisa
Servis
Servis uključuje preuzimanje neispravnog proizvoda tijekom jamstvenog roka i njegovo vraćanje nakon popravka. Troškove prijevoza u oba smjera snosi Ozone.hr. Maksimalni rok za otklanjanje nedostatka je 15 kalendarskih dana od dana prijema proizvoda. Proizvod koji je poslan na servis može se: popraviti, zamijeniti ili u nedostatku drugih rješenja, može biti izvršen povrat novca.
Što trebate učiniti?
1. Provjerite je li proizvod zadovoljava uvjete za jamstveni servis i da mu nije istekao jamstveni rok.
2. Zapakirajte proizvod u pakiranje za slanje, i ako je moguće, u originalno pakiranje.
3. Pošaljite nam e-mail na [email protected] kako biste prijavili problem i dobili upute za njegovu dostavu našem ovlaštenom kuriru.
4. Proizvod će biti popravljen (ako su ispunjeni uvjeti jamstvenog lista) i vraćen kurirskom službom.
* U slučaju nepoštivanja servisne procedure Ozone.hr-a i slanja proizvoda s isteklim jamstvom, bez kvara ili koji neispunjava uvjete za jamstveni servis, troškove prijevoza u oba smjera snosit će kupac.
Ne možete pronaći odgovor na svoj upit? Možete nas kontaktirati na više načina!
Pošaljite nam e-mail na sljedeću adresu: [email protected] ili koristite kontakt formu na stranici. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
Chat
Započnite razgovor s našimonline support. Naš sustav za chat je najbrži i najlakši način da dobijete pomoć s pitanjima koja imate.
Phone
Pozovite nas na navedeni broj telefona: +385 1777 6512
Radni dani: 09:00 - 18:00 sati.
Neradni dani: subota i nedjelja