Uvjeti jamstva i servis

Jamstvo na proizvod

Proizvodi iz ponude Ozone.hr imaju jamstvene uvjete sukladno važećoj zakonskoj regulativi i trgovinskim politikama proizvođača. Jamstveni rok je naveden na stranici proizvoda. Proizvod se može isporučiti s jamstvenim listom Ozone.hr ili ovlaštenog servisa

Servis

Servis uključuje preuzimanje neispravnog proizvoda tijekom jamstvenog roka i njegovo vraćanje nakon popravka. Troškove prijevoza u oba smjera snosi Ozone.hr. Maksimalni rok za otklanjanje nedostatka je 15 kalendarskih dana od dana prijema proizvoda. Proizvod koji je poslan na servis može se: popraviti, zamijeniti ili u nedostatku drugih rješenja, može biti izvršen povrat novca.

Što trebate učiniti?

1. Provjerite je li proizvod zadovoljava uvjete za jamstveni servis i da mu nije istekao jamstveni rok.

2. Zapakirajte proizvod u pakiranje za slanje, i ako je moguće, u originalno pakiranje.

3. Pošaljite nam e-mail na [email protected] kako biste prijavili problem i dobili upute za njegovu dostavu našem ovlaštenom kuriru.

4. Proizvod će biti popravljen (ako su ispunjeni uvjeti jamstvenog lista) i vraćen kurirskom službom.

* U slučaju nepoštivanja servisne procedure Ozone.hr-a i slanja proizvoda s isteklim jamstvom, bez kvara ili koji neispunjava uvjete za jamstveni servis, troškove prijevoza u oba smjera snosit će kupac.

Ne možete pronaći odgovor na svoj upit? Možete nas kontaktirati na više načina!

Email

Pošaljite nam e-mail na sljedeću adresu: [email protected] ili koristite kontakt formu na stranici. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.

Chat

Započnite razgovor s našimonline support. Naš sustav za chat je najbrži i najlakši način da dobijete pomoć s pitanjima koja imate.

Phone

Pozovite nas na navedeni broj telefona: +385 1777 6512

Radni dani: 09:00 - 18:00 sati.
Neradni dani: subota i nedjelja

Natrag