KAKO SAČUVATI KARTICU ZA ONLINE PLAĆANJE U SVOM PROFILU?
Sačuvajte svoju karticu i brzo platite svoju kupovinu. Jednostavno je – pogledajte kako to učiniti.
1. Spremanje kartice moguće je nakon što odaberete proizvode koji vam se sviđaju i pritisnete gumb „Kupi“, čime ćete biti preusmjeren na stranicu za dovršetak narudžbe.
2. Odaberite "Plaćanje karticom", zatim označite "Sačuvaj karticu u svom Ozone.hr profilu za brzu i sigurnu kupovinu".
3. Nakon što izvršite plaćanje za narudžbu, pronađite svoju karticu u svom Ozone.hr profilu, u izborniku "Moje kartice".
4. Možete dodati neograničen broj kartica, bilo koje vrste – debitne, kreditne ili virtualne. Kako biste dodali novu karticu, slijedite korake 1 i 2, odabirom opcije "Nova kartica".
5. Nakon plaćanja kupnje, kartica će se automatski pojaviti u vašem profilu. Upotrijebite klizač da pronađete kartice koje ste dodali.
Za dodatnu sigurnost pri kupnji virtualnih proizvoda (npr. vaučera, e-knjiga, digitalnih proizvoda i dr.), sustav će zahtijevati verifikaciju podataka, ponovnim unosom istih, prije dovršetka kupnje. Ovo vrijedi čak i za spremljene kartice u odjeljku "Moje kartice".
6. Osim dodavanja, možete i brisati kartice iz svog profila. Pritisnite ikonu za "koš", potvrdite svoj izbor i kartica će biti izbrisana.
Ne možete pronaći odgovor na svoj upit? Možete nas kontaktirati na više načina!
Pošaljite nam e-mail na sljedeću adresu: [email protected] ili koristite kontakt formu na stranici. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.
Chat
Započnite razgovor s našimonline support. Naš sustav za chat je najbrži i najlakši način da dobijete pomoć s pitanjima koja imate.
Phone
Pozovite nas na navedeni broj telefona: +385 1777 6512
Radni dani: 09:00 - 18:00 sati.
Neradni dani: subota i nedjelja