KAKO SAČUVATI KARTICU ZA ONLINE PLAĆANJE U SVOM PROFILU?

Sačuvajte svoju karticu i brzo platite svoju kupovinu. Jednostavno je – pogledajte kako to učiniti.

1. Spremanje kartice moguće je nakon što odaberete proizvode koji vam se sviđaju i pritisnete gumb „Kupi“, čime ćete biti preusmjeren na stranicu za dovršetak narudžbe.

2. Odaberite "Plaćanje karticom", zatim označite "Sačuvaj karticu u svom Ozone.hr profilu za brzu i sigurnu kupovinu".

Kako sačuvati karticu za online plaćanje u svom profilu

3. Nakon što izvršite plaćanje za narudžbu, pronađite svoju karticu u svom Ozone.hr profilu, u izborniku "Moje kartice".

Kako sačuvati karticu u Ozone.hr

4. Možete dodati neograničen broj kartica, bilo koje vrste – debitne, kreditne ili virtualne. Kako biste dodali novu karticu, slijedite korake 1 i 2, odabirom opcije "Nova kartica".

Dodavanje nove kartice na Ozone.hr profil

5. Nakon plaćanja kupnje, kartica će se automatski pojaviti u vašem profilu. Upotrijebite klizač da pronađete kartice koje ste dodali.
Za dodatnu sigurnost pri kupnji virtualnih proizvoda (npr. vaučera, e-knjiga, digitalnih proizvoda i dr.), sustav će zahtijevati verifikaciju podataka, ponovnim unosom istih, prije dovršetka kupnje. Ovo vrijedi čak i za spremljene kartice u odjeljku "Moje kartice".

Spremanje više od jedne kartice u Ozone.hr profilu

6. Osim dodavanja, možete i brisati kartice iz svog profila. Pritisnite ikonu za "koš", potvrdite svoj izbor i kartica će biti izbrisana.

Brisanje kartice s vašeg Ozone.hr računa

Ne možete pronaći odgovor na svoj upit? Možete nas kontaktirati na više načina!

Email

Pošaljite nam e-mail na sljedeću adresu: [email protected] ili koristite kontakt formu na stranici. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.

Chat

Započnite razgovor s našimonline support. Naš sustav za chat je najbrži i najlakši način da dobijete pomoć s pitanjima koja imate.

Phone

Pozovite nas na navedeni broj telefona: +385 1777 6512

Radni dani: 09:00 - 18:00 sati.
Neradni dani: subota i nedjelja

Natrag