Uvjeti za povrat

Proizvod kupljen na Ozone.hr možete vratiti u roku od 30 dana od dana isporuke. Ovu opciju možete iskoristiti iz bilo kojeg razloga ako ste se predomislili za kupnju.

Prilikom povrata robe kupljena na našoj stranici morate priložiti cijeli komplet zaprimljenog proizvoda, kao i svu popratnu dokumentaciju – račun, primopredajni protokol i jamstveni list (ako je izdan). Osim kupljenu robu, potrebno je vratiti i sve poklone primljene uz nju, u slučaju da ste takve dobili od Ozone.hr

Da biste vratili proizvod, morate izraziti želju za povratom ispunjavanjem obrasca za povrat putem svog računa na našoj web stranici. Da biste to učinili, morate se prijaviti na "Moj račun", a zatim kliknuti "Povrat proizvoda" -> "Vrati proizvod". Nakon popunjavanja i slanja, obrazac se mora pregledati i odobriti prije slanja artikla.

Ozone.hr može odbiti povrat i primanje proizvoda u slučaju da proizvod nije u dobrom stanju. To može uključivati: oštećenja kompleta, tragove korištenja, fizička oštećenja, deformaciju proizvoda ili pakiranja, nepotpuni komplet proizvoda ili nepotpunu popratnu dokumentaciju priloženu uz narudžbu.

Proizvod koji je kupac vratio može se nadoknaditi povratom sredstava na novčanik u njegovom profilu na našoj stranici ili na bankovni račun koji je kupac poslao, u roku od 14 dana nakon primitka vraćenog proizvoda od strane Ozone.hr. U slučaju da se pravo povrata ostvari nakon 14. dana od primitka robe, do 30. dana od primitka, uplaćeni novac za robu vraća se samo u obliku kredita za kupovinu na novčanik u osobnom profilu kupca u Ozone.hr . Ako kupac želi, može se izvršiti zamjena za drugi proizvod/proizvode.

Računalni programi (softver), igrice i filmovi ne mogu se vratiti osim ako su na fizičkom mediju, čija ambalaža nije oštećena. Pravo povrata ne odnosi se na zapečaćenu robu koja je nakon isporuke otpečaćena i ne može se vratiti iz higijenskih ili zdravstvenih razloga.

Knjige, udžbenici i priručnici mogu se vratiti osim ako nemaju tragova korištenja (npr. stranice koje su pomiješane ili fale, oštećene korice i sl.) ili nisu u originalnom stanju, a ako su zapečaćeni folijom - folija ne smije biti otpečaćena.

Troškove za povrat proizvoda snosi kupac.

Ne možete pronaći odgovor na svoj upit? Možete nas kontaktirati na više načina!

Email

Pošaljite nam e-mail na sljedeću adresu: [email protected] ili koristite kontakt formu na stranici. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku.

Chat

Započnite razgovor s našimonline support. Naš sustav za chat je najbrži i najlakši način da dobijete pomoć s pitanjima koja imate.

Phone

Pozovite nas na navedeni broj telefona: +385 1777 6512

Radni dani: 09:00 - 18:00 sati.
Neradni dani: subota i nedjelja

Natrag